4 6 0 0 0 20.05.2024„Co za różnica?” – kampania promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnychWystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich. Promuje wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach programu „Obecność”.
0 1 0 0 0 20.05.2024Danone powierzył obsługę marki Alpro agencji Solski CommunicationsDanone powierzył agencji Solski Communications opracowanie koncepcji i realizację tegorocznej kampanii content marketingowej marki Alpro.
0 5 0 0 0 20.05.2024Auchan znów liderem najniższych cen – badanie koszyka zakupowego ASM Sales Force AgencyTempo wzrostu cen wyhamowuje, ale codzienne zakupy spożywcze nadal drożeją. Coraz większym wyzwaniem dla sieci handlowych jest powrót 5% stawki VAT na podstawowe produkty żywnościowe. Najnowsze badanie koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency pokazuje, że Auchan powrócił na pozycję lidera najniższych cen.
1 3 0 0 0 20.05.2024Nowa platforma komunikacyjna Żabki JushTrwa wielokanałowa kampania odświeżonej platformy Żabka Jush. Obejmuje OOH, DOOH, digital, social media, radio oraz formaty niestandardowe.
6 3 0 0 0 20.05.2024„Miłość zaczyna się w domu” – kampania Ikei wspierająca osoby LGBTQ+IKEA wystartowała z kampanią z okazji Międzynarodowego Dnia Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii (IDAHOBIT). Przekonuje w niej, że miłość zaczyna się w domu.
0 1 0 0 0 20.05.2024„Podstawy nowoczesnego marketingu” (wydanie polskie) – premiera książki prof. Kotlera już 22 majaProf. Philip Kotler, światowej sławy ekonomista z USA, legendarny guru marketingu i autor uznawanych za biznesowe publikacje wszech czasów wydawnictw, wydał kolejną książkę. Tym razem skupił się na polskim rynku biznesu. Premiera tego wyjątkowego wydawnictwa odbędzie się 22 maja, podczas konferencji InfoShare 2024 w Gdańsku.
0 1 0 0 0 20.05.2024PKO Bank Polski organizuje przetarg na wspierające agencje reklamowePKO Bank Polski wybierze w przetargu agencje reklamowe do obsługi banku, wybranych spółek grupy kapitałowej i fundacji banku.
0 2 0 0 0 20.05.2024Krzysztof Stanowski i Rocketjobs szukają chętnych do kolejnej pracy marzeń – #MisjazeroKrzysztof Stanowski rekrutuje do kolejnej „Pracy marzeń”. Wraz z portalem pracy Rocketjobs.pl i biurem podróży Kiribati Club wyśle jedną osobę na wyprawę dookoła świata. Zadanie Agenta Zero Zero Zero oparte jest na żarcie z krążących w sieci teorii spiskowych, jakoby Ziemia miała być płaska.
0 1 0 0 0 20.05.2024TikTok testuje dopuszczenie godzinnych filmówTikTok testuje możliwość przesyłania przez użytkowników 60-minutowych filmów. Na razie funkcja jest dostępna dla małej grupy użytkowników na wybranych rynkach. Nie wiadomo nic o możliwości udostępnienia jej na szeroką skalę.
0 1 0 0 0 20.05.2024Współpraca marketingu z PA (public affairs) przybiera na znaczeniu – badanie World Federation of AdvertisersBadanie World Federation of Advertisers (WFA) pokazało rosnące znaczenie współpracy świata marketingu i polityki. Ma to umożliwić marketerom lepsze zarządzanie ryzykiem w czasach polaryzacji konsumentów. Na razie oba światy są wobec siebie nieufne.